Opowieść "Dziecko Olimpu i zaginione miasto" opowiada o dziewczynie, która dowiaduje się, że jest półbogiem, ale nie byle jakim. Jest Dzieckiem Olimpu.
Teraz musi stawić czoła wszystkim przeciwnościom losu, zobaczyć, którzy przyjaciele są jej wierni, odkryć tajemnice swojego istnienia oraz przekonać się czy jest miłość... :)

poniedziałek, 13 stycznia 2014

Versatile Blogger Award

Więc tak zostałam nominowana do nagrody Versatile Blogger Award! Może nie powinnam się w to bawić, ale fajnie widzieć, że ktoś docenia Cię :P Tak więc... ;)
Poza tym, już dawno chciałam, żebyście mnie trochę poznali :)
Zasady są takie, że muszę podać bloga osoby, która mnie nominowała, napisać 7 faktów o sobie i nominować kolejne 7 blogów. Nie mogę nominować mojego bloga, ani osoby, która mnie nominowała.
Nominowała mnie LuCe <http://pamientniki-herosow.blogspot.com/>

Fakty o mnie...:

  1. Stara jestem xD chodzę do pierwszej klasy liceum :)
  2. Uwielbiam mówić! <3 mogłabym cały czas. Uwielbiam rozmawiać z moimi przyjaciółkami oraz koleżankami. Mogłabym też godzinami siedzieć na czacie na fb :P
  3. Kocham czytać :D Jestem w stanie przeczytać za 3-4 książki w tygodniu i nie przeszkadza mi w tym nic. Dla fajnej książki mogę zarwać noc.
  4. Jestem dosyć wysoką blondynką. Mam niebieskie oczy :P lubię sobie wmawiać, że w kolorze morza :P
  5. Uwielbiam oglądać bajki :P Mimo swojego wieku (tak wiem, starość nie radość xD ) dalej lubię oglądać bajki. Ostatnio szczególnie przywiązałam się do "Pingwinów z Madagaskaru" albo bardziej do ich tekstów :P
  6. Staram się być optymistką, ale chyba bardziej jestem realistką. Jestem uparta i staram się dążyć do celu. Moje motto to słowa Edisona "Nie poniosłem porażki. Po prostu odkryłem 10000 niepotrzebnych rozwiązań". 
  7. Ciężko jest mi się przywiązać do ludzi. Boję się do nich przywiązywać, ale jak już się przywiąże, to trudno mi się bez nich obejść. Powierzchownie może się wydawać, że nie lubię danej osoby, a tak naprawdę, będę jej potrzebować. Słowem - ciężko ze mną przebywać :P xD
No to by było na tyle... jakby ktoś miał jeszcze jakieś pytania dotyczące mojej osoby, odsyłam do komentarzy pod tym postem xD

A teraz kogo nominuje:

No i to by było na tyle :)
Pozdrawiam was, a rozdział będzie w przyszłości mam nadzieje bliskiej :D
Pozdraiwam :*

1 komentarz:

  1. Mater Dei, nawet sobie nie wyobrażasz, jak źle się czuję, komentując z tak ogromnym opóźnieniem. Bardzo, bardzo przepraszam, ale cały ten tydzień był tak zalatany, że aż sama nie wiem, kiedy mi cały zleciał! Masakra... W każdym razie, serdecznie gratuluję Ci takiego wyróżnienia. To fantastycznie! I naprawrawdę zasłużyłaś na tę nagrodę chyba nikt nie ma co do tego najmniejszych wątpliwości. Przyznam, że ciekawie było przeczytać te fakty o Tobie. O dziwo odkryłam, że mogłabym się podpisać pod większością Twoich słów. Z paroma drobnymi wyjątkami, z kolorem oczu na czele. Zawsze chciałam mieć niebieskie, a tymczasem trafiła mi się dziwaczna mieszanina zielonego i szarego. Chciałam w dowodzie tymczasowym w polu "kolor oczu" wpisać "nijaki", ale mama się na to nie zgodziła. I chyba znowu odeszłam od tematu, jak to zwykle ja. Hm, wspominałaś, że uwielbiasz mówić, tak? Właśnie, witam w klubie. Choć w sumie ja mam tak zrywami - raz mogę siedzieć cicho przez cały dzień i nie odzywać się ani słowem, a zaraz potem napada mnie słowotok i tylko bez przerwy gadam, gadam, gadam... O czym ja to mówiłam? Och, tak. Więc ciekawe te fakty, miło było je przeczytać. I bardzo, bardzo dziękuję za nominację! Kochana jesteś :) Wiem, wiem, niewdzięcznica za mnie z tymi opóźnieniami... Ech, vita pugna est (życie jest walką). W każdym razie, jeszcze raz bardzo dziękuję, sprawiłaś mi ogromną przyjemność i obiecuję, że jak w weekend znajdę chwilkę czasu, to opublikuję fakty o sobie. Na koniec ponawiam gratulacje!

    Pozdrawiam, życzę mnóóóstwo weny i czekam z niecierpliwością na nowy rozdział,

    Lakia

    OdpowiedzUsuń