Opowieść "Dziecko Olimpu i zaginione miasto" opowiada o dziewczynie, która dowiaduje się, że jest półbogiem, ale nie byle jakim. Jest Dzieckiem Olimpu.
Teraz musi stawić czoła wszystkim przeciwnościom losu, zobaczyć, którzy przyjaciele są jej wierni, odkryć tajemnice swojego istnienia oraz przekonać się czy jest miłość... :)

czwartek, 24 kwietnia 2014

INFORMACJE

Witajcie kochani! :D
Tak wiem... :C jest dzisiaj 24.04, co oznacza, że ostatni wpis dodałam 2 miesiące temu... 
Jest mi z tego powodu strasznie, ale to strasznie wstyd :(  po prostu ostatnio poświęciłam się innym sprawom, czytajcie po prostu żyłam :D moja wena sobie gdzieś poszła, a moje myśli zostały zajęte ;)
On kilku dni zbieram się znowu do pisania i mam nadzieje, że mi się uda :)
Jeszcze raz strasznie was przepraszam i postaram się poprawić :) 
dziękuje kochani, że o mnie pamiętacie :)
GrÓcHa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz