Opowieść "Dziecko Olimpu i zaginione miasto" opowiada o dziewczynie, która dowiaduje się, że jest półbogiem, ale nie byle jakim. Jest Dzieckiem Olimpu.
Teraz musi stawić czoła wszystkim przeciwnościom losu, zobaczyć, którzy przyjaciele są jej wierni, odkryć tajemnice swojego istnienia oraz przekonać się czy jest miłość... :)

sobota, 18 lipca 2015

II rocznica bloga

WITAM SERDECZNIE!! 
Ups... zapomniałem, że miałem być cicho, bo to niespodzianka... Jeszcze raz.
Znalezione obrazy dla zapytania drugie urodziny
Witam serdecznie wszystkich widzów HefajstosTV!
Tutaj mówi dla was Apollo. W tym roku niestety bogowie nie zgodzili się na jakiekolwiek imprezy na Olimpie, bo ponoć w zeszłym było za dużo strat. Jakby ich to bolało. Przecież i tak wszystko naprawiali herosi.. Ci to mają ciężkie życie, jak nie misje, to muszą dbać o Olimp, na który teraz nawet nie wolno im wejść bez zaproszenia. 
Jeśli mowa o zaproszeniach to do wygrania dzisiaj jest 5 dwuosobowych wejściówek VIPowskich na Olimp. Wystarczy wysłać SMS o treści " OLIMP.II.(swoje imię) " pod numer 777!
Dzisiejsze obchody odbędą się zatem w Obozie Herosów, jednak oni nic o tym nie wiedzą na razie. Niespodziankę przygotował dla nich sam Dionizos!!
"Niewdzięczne bachory pewnie nawet się nie spodziewają tej imprezy... hihihi będą mieli nauczkę, że niby ja jestem tak okropny? Apollo, weźmy zacznijmy już! Nie mogę się doczekać ich min!" 
No cóż... nie wiem, czy się spodziewają, czy nie, w każdym razie zapraszam państwa na obchody drugiej rocznicy powstania bloga!!
Nie ma czerwonego dywanu, nie ma kreacji, chociaż nie wiadomo, co zaprezentują na kolacji wieczornej, kiedy to już wszyscy będą wiedzieli, co się dzieje. Na razie muszę włączyć alarm pożarowy, żeby wszyscy zebrali się na arenie. Ale co by ty podpalić... Wiem! Tam przy brzegu stoi stara zbrojownia! 
Już... już... teraz tylko machnę ręką i... się pali!! Teraz tylko trochę dymu w stronę czujnika. HEJ!! Zefirze! Może mi pomożesz! Ale, ale nie, nie nie!!! PEEEERCCYYY ZOSTAW TO!!! Ups... miałem być niewidzialny. Znikam!
(Tak oto misterny plan podpalenia starej zbrojowni spełzł na niczym, bo Percy zalał wodą, zanim dobrze się jeszcze rozpaliła, co skutkowało natychmiastowym zaniechaniem próby zadymienia by włączyć alarm pożarowy)
No cóż... Ten mały Wodorost mi przeszkodził.Trzeba wymyślić coś innego. Może atak małego potworka? Dawno nie widziałem, żeby ktoś radził sobie z Hydrą... Może ją tutaj zawołam! HYDRO!
Cześć! Kopę lat! Tak, tak wiem, że ostatnio byłaś jak Percy obcinał Ci głowy. No wiem, wiem, straszny idiota. Ale nic nie poradzisz. Możesz tutaj zrobić jakąś demolkę, żeby wszyscy przybiegli? Dziękuję kochana, obiecuję, że wynegocjuje Ci wakacje na wyższym poziomie Tartaru. Leć maleńka, leć! 


ANI MI SIĘ WAŻ MOJA PANNO! LEO, ZABIERAJ TEGO SMOKA! NIE, NIE, NIE! Wy nie umiecie się bawić...
(Atak hydry został szybko przerwany przez Ewę, która poobcinała głowy i Leo, który wraz z Festusem wypalili resztki tych głów.)
Znowu muszę wymyślić coś innego, a tutaj już popołudnie! Przecież na 19 przyjeżdża Atena, Posejdon, Hermes, Afrodyta, może nawet Zeus i kilku innych. Jak ja im wytłumaczę półbogów w obszarpanych obraniach i umazanych błotem i krwią? Pozostał mi jeszcze tylko jeden pomysł. Muszę udać się do wyroczni. Mam nadzieję, że Rachel nigdzie się nie pałęta, bo z tą dziewczyną to nigdy nic nie wiadomo. 
-Rachel, złotko, jesteś tam?
- O! Pan Apollo, w czym mogę Ci pomóc? Dawno nie było Cię osobiście. Czy...
NARESZCIE! Ta dziewczyna jest nie do przegadania. Ja nie wiem, kto ją uczynił wyrocznią... A nie wróć. To ja ^^ Dobrze, że jednak udało mi się ją zahipnotyzować. Teraz masz iść i powiedzieć im, że mają się zebrać na głównym placu! Zmykaj. Nie, nie, NIEE, nie masz tworzyć przepowiedni! Idź im to powiedz wprost! O JA *********! Wybacz Zeusie! Trzeba ją odczarować, bo to i tak nic nie da. Ale może jednak odejdę, bo się znowu na mnie rzuci. Będę musiał się przyznać to przegranej! Nie udało mi się zorganizować niespodzianki... Mi! Największemu imprezowiczowi na Olimpie. Idę ich sprosić osobiście. Zobaczę, czy duchy wiatru przygotowały arenę na kolację...
NIESPODZIANKA!!!
Ale, ale... Mel, Kostek, Percy, wy wszyscy! CO wy tu robicie?! Przecież to ja miałem zrobić niespodziankę!
- Nie marudź Apollo! Wczoraj byłem na Olimpie i przez przypadek się dowiedziałem. Siadaj z nami! Zaczynamy obchody!
Drodzy kochani! Mam nadzieje, że nie zawiedliście się! Dziękuję, że byliście z nami i zapraszam na relację LIVE z imprezy. 
PS. Pamiętajcie o SMSach ;)
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
Dziękuję Wam za kolejny rok! Pomimo tego, że nie miałam czasu, pamiętajcie, że nie zapomniałam o was <3 Mam nadzieję, trochę nadrobić w wakacje. Pozdrawiam Was kochani i dziękuję za to, że jesteście <3

1 komentarz:

  1. Jej, to już druga rocznica! Jak ten czas szybko leci! Przyznam, że w pierwszej chwili byłam zaskoczona widząc tytuł, ale potem sobie przypomniałam, że przecież poprzednią komentowałam na telefonie z plaży... Tak, to już następny rok :) Gratuluję ci wytrwałości i życzę, by jej oraz weny starczyło ci do trzeciej. Oby!
    Ha, ha, rozłożyłaś mnie po prostu na łopatki! Apollo jest GENIALNY! Bardzo dobry pomysł z tymi sms-ami ;) "Tak, tak wiem, że ostatnio byłaś jak Percy obcinał Ci głowy." - kocham to zdanie! Jest po prostu bezbłędne. I Rachel tworząca przepowiednie... Dawno się tak nie uśmiałam :D Wyrocznia pełnią parą, a jakże. Tak, Apollo, to ty sam ją wybrałeś. Ech, biedak... Tak się namęczył, by im zrobić niespodziankę, a tu proszę, oni od początku o wszystkim wiedzieli! Życie boga nie takie proste, jakby się mogło wydawać ;)
    I jeszcze raz najlepsze życzenia z okazji rocznicy! No bo to w sumie jak urodziny, nie?

    OdpowiedzUsuń