Opowieść "Dziecko Olimpu i zaginione miasto" opowiada o dziewczynie, która dowiaduje się, że jest półbogiem, ale nie byle jakim. Jest Dzieckiem Olimpu.
Teraz musi stawić czoła wszystkim przeciwnościom losu, zobaczyć, którzy przyjaciele są jej wierni, odkryć tajemnice swojego istnienia oraz przekonać się czy jest miłość... :)

wtorek, 8 lipca 2014

Informacja

Kochani moi!
Nie wiem czy jest sens was w ogóle przepraszać, bo przecież nie było mnie tu już baaardzo długo. Mam nadzieje jednak, że gdzieś tam we mnie wierzyliście i czekaliście na mój powrót :)
Przepraszam was, więc za moje nieobecności, ale chyba wszyscy wiemy jak to jest w szkole. Nie miałam czasu praktycznie na nic, ale teraz są wakacje <3 mam nadzieje wszystko nadrobić.
Druga sprawa...
18.07.13 r. napisałam tutaj pierwszy post. Co oznacza, że za 10 dni będziemy obchodzić I Rocznicę Bloga. Macie jakieś pomysły na to? :) Ja już dzisiaj postaram się poprawić i napisać coś nowego ;)
Pozdrawiam Was gorącoo <33

1 komentarz:

  1. Ja czekam, ja czekam! Zaglądałam codziennie, no i proszę, doczekałam się! Bardzo, bardzo się cieszę z Twojego powrotu, kochana :) Tak, szkoła, wszyscy znamy ten ból. Ja też czasem myślałam, że padnę. Ale na szczęście teraz przed nami dwa miesiące wolności :)
    I Rocznica? Popatrz, jak ten czas leci! Człowiek nie zdąży się obejrzeć, a tu już cały rok przeminął. I taką okazję zdecydowanie trzeba uczcić :) A rocznice są o tyle cudne, że możesz puścić wodze fantazji i zrobić dosłownie wszyyyystko, co tylko Ci przyjdzie do głowy. Rozdział z perpsktywy innej postaci niż zazwyczaj, jakieś retrospekcje albo spin-off... Zawsze też możesz zrobić tak jak ja przy mojej pierwszej rocznicy i urządzić wywiady z bohaterami albo z Tobą. Jedna dziewczyna przy swojej rocznicy zrobili coś w stylu Oscarów - czytelnicy głosowali na najlepszą postać żeńską, najlepszą męską, najlepszego wroga, najzabawniejszą itp. A potem opisała galę, przemówienia zwycięzców itp. Genialnie to wyszło. Możesz zrobić co tylko zechcesz. Jestem pewna, że wpadniesz na jakiś dobry pomysł :)

    Pozdrawiam,
    Lakia

    OdpowiedzUsuń